O klienty se staráte jako o své děti

Zásadní je dávat všem najevo, že Vaše firma má určitou úroveň. Přece si k sobě nemůžete zvát klienty, kterým nabízíte své služby a chtít po nich, aby si informace získané na konzultaci k nákupu Vašich služeb zapisovali na koleně po nějakých papírech, které vyloví v kabelce či v pánské tašce. Jak by to vypadalo. Bylo by to jak nepříjemné těmto klientům, tak každý další klient, který by do místnosti vstoupil, aby navštívil svého poradce, by si po takovém pohledu o Vaší firmě nemyslel nic dobrého. A Vám jde o dobré jméno a dobrou pověst v první řadě.

Dokonalý servis je samozřejmostí

Takže je naprosto samozřejmé nejen to, že máte skvěle vybavenou přijímací kancelář pro klienty, kteří Vás navštěvují, to znamená pohodlné sedačky a polstrovaná křesla, prostorné a uklizené psací http://www.detske-pokoje.eu/33-psaci-nebo-pc-stoly-a-zidle stoly a patřičný design místnosti, tak jako všechny jiné firmy, ale Vy samozřejmě myslíte i na všechny důležité detaily a potřebné pomůcky. Každý klient proto u Vás vždy zdarma dostane kvalitní a reprezentativní propisku a pravidelně si objednáváte i tisk bloků s názvem Vaší firmy. A ty rozdáváte všem klientům při každé návštěvě, nejen těm, co přijdou poprvé.

Štítky .Záložka pro permanentní odkaz.

Komentáře jsou uzavřeny.